piątek, 13 lipca 2012

LED Apple.

LED Apple to koreański zespół grający indie rock. Powstali 28 września 2010 roku, należą do Story Entertainment. Aktualni członkowie to: Youngjun, Hanbyul, Hyoseok, Kwangyeon, Kyumin. Poprzedni członkowie: I-OH, Sunghyun, Minyong, Jaehoon, Keon U.



A teraz trochę o członkach zespołu :)




































A wy macie tu swojego ulubieńca ? Ja jak na razie jeszcze nie ......
Do gustu przypadła mi jedna piosenka 'Time is up', pokazała mi ją Ala, za co bardzo dziękuję ^^


5 komentarzy:

  1. A gdzie Hanbyul? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham mojego basistę ^^ Kwang <3.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. To profile dawnych członków zespołu.
    Przydałaby się aktualizacja ;)
    Moim ulubieńcem jest HanByul ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kochałąm I-Oh ♥ ale odszedł ;(
    ale teraz kocham Hanbyul'a ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim był I-Oh ale odszedł z powodu choroby ;(
    ale teraz kocham HanByul'a ♥

    OdpowiedzUsuń