poniedziałek, 24 września 2012

Nauka koreańskiego cz. 4

teraz-jigeum później -najung-e przedtem-jeon-e rano-a-chim popołudniu -o-hu wieczorem -jeonyeok w nocy -bam Godzina pierwsza w nocy. -ojeon han shi Godzina druga w nocy. -ojeon du shi Godzina pierwsza po południu. -o-hu han shi Godzina druga po południu. -o-hu du shi południe -jeong-o północ -jajeong dzisiaj-o-neul
wczoraj-eo-je jutro-nae-il w tym tygodniu-i-beon ju w zeszłym tygodniu -jinan ju w przyszłym tygodniu-da-eum ju 



                                      W następne i ostatniej części  "transport i kierunki"
 Po długiej przerwie, w końcu opublikowałam 4 część, cieszycie się ? ^^
 

4 komentarze:

  1. Hah ^^ ja mam swoją książkę ale fajnie się innym udostępnia bo może kiedyś braknąć :P Albo długo czekać(tu rodzice)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź, próbuję wymówić te nazwy, ale wychodzi mi tylko jakaś dziwna plątanina liter, no może oprócz w nocy-bam, jeszcze jakoś mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń