czwartek, 22 listopada 2012

Jaejoong zerwał ze swoją dziewczyną, aby realizować swoje marzenie o zostaniu piosenkarzem

JYJ 's Jaejoong ujawnił ostatnio, że zerwał ze swoją

 dziewczyną 4 lata temu, aby realizować swoje marzenie o

zostaniu piosenkarzem.


Podczas wywiadu Star Today dla swojego nowego filmu Code Name Jackal‘ Jaejoong stwierdził:" Większość piosenkarzy musi znosić trudy podczas swoich praktykanckich dni. Również miałem trudności w czasie moich praktykanckich dni. Zerwałam z osoby z, którą się spotykałem, bo miałam za trudno. "
Charakter Jaejoong w filmie jest top-gwiazdkowy,. Zerwał ze swoją dziewczyną w czasie swoich dni bycia nikim. Jaejoong ujawnił, że przeszedł przez podobną sytuację z prywatnym życiu, gdy był młodszy. Wyjaśnił, " Kiedy byłem młodszy ( 4 lata temu ) zerwałem z moją dziewczyną , aby przyjechać do Seulu i realizować swoje marzenia. Po tym jak zadebiutowałem z TVXQ skontaktowałem się z nią. Jednak ona powiedziała mi, że nie powinniśmy się już spotykać. "
Kontynuował: " Chciałem zostać przyjacielem, ale myślę, że nie była w stanie tego zrobić. Jak ważną postacią w mojej przeszłości, będzie ona ? Zawsze będzie w mojej pamięci. "


[ENG SUB] Code Name Jackal Official Teaser




Haha <3 Co do filmu to padłam *--*
Obejrzę go na milion procent !
Szkoda mi trochę tej dziewczyny.
Wydaje mi się, że on jest naprawdę nie kochał.
Wybrał sławę zamiast niej. . .
Ale cóż- to jego życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz