środa, 14 listopada 2012

Z jakich serwisów społecznościowych korzystają Koreańczcy ?

Zazwyczaj jest, tak, że jeśli większość korzysta z danego serwisu, to i ty z owej strony korzystasz. Nieprawdaż? Wcześniej była "modna" nasza klasa, a teraz większość przerzuciła się na facebooka. Otóż tak samo i jest w Korei Południowej. Rzadko się zdarza, że ludzie z tamtych stron, zakładają konto na tej stronie. Ale można spotkać takich ludzi :D
Najbardziej popularne serwisy to: me2day, Twitter, Naver, Daum oraz Cyworld. Mi najbardziej do gustu przypadła strona me2day, niestety nie mam na niej konta, a wy ? :)

Tutaj znalazłam ranking, najpopularniejszych stron w Korei:
 (!niekoniecznie są to portale społecznościowe !)


Naver jest to największy portal społecznościowy, oferujący zakupy, pogodę oraz wiele, wiele więcej.

 2. Korea.net
 
Jeden z najpopularniejszych serwisów w Korei Południowej.  oferuje koreańską kulturę, dzieła, naukę (nie wiem dokładnie o co tu chodzi..), turystyczne informacje  inne przydatne informacje ze świata.

Yahoo Korea został założony w 1997 roku. Oferuje wiadomości, blogi, pocztę e-mail, sport, czaty ze znajomymi i wiele więcej

Jeden z najpopularniejszych serwisów w Korei Południowej, który oferuje pocztę e-mail i konwersacje online ze znajomymi. Umożliwia odtwarzanie wideo, zakupy, sport i wiele więcej.. 
Jedna z nowszych i większych stron, która oferuje wiadomości z biznesu, polityki, środowiska, technologi itp.

Jeden z najpopularniejszych serwisów , która oferuje gry, wiadomości, informacje geograficzne, blogi, kluby, animacje i wiele więcej ! :)  

Jedna z najlepszych koreańskich stron, oferuje podobne rzeczy do strony chosun.com

"Korean Broadcasting System is Korea’s" <- oto pełna nazwa. Oferuje radio, oraz programy rozrywkowe.


Jedna z większych stron, która oferuje wiadomości z biznesu, polityki, środowiska, technologi itp.

Dobry koreański portal, oferujący czaty ze znajomymi, gry, wiadomości itp.


I jak który, wam przypadł do gustu ?
Korzystałam z angielskich stron i sama to tłumaczyłam, więc uszanuj moją pracę i nie kopiuj. Od dziś na dole umieszczam bardzo jasnym kolorkiem źródło i kto tłumaczył :D




P.S. Czytałam też gdzieś, że Samsung-koreańska firma, chce założyć własny serwis społecznościowy. Ale to dopiero ruszy w 2013 roku, zobaczymy co z tego wyjdzie ^^
Zresztą mnie już nic nie zdziwi, nie ma to jak marynarka fimy Samsung :D

źródło: http://topsitesblog.com/best-korean-websites/
tłumaczenie: moja głowa~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz