wtorek, 18 grudnia 2012

Jennie Kim nową trainee w YG Entertainment !



YG Entertainment wydało nowy filmik, nowej członkini zespołu Jennie Kim !

Dziś na oficjalnej stronie opublikowano zdjęcia oraz filmik (który wrzucę wam niżej).

Zagrała ona również w teledysku G-Dragona "That XX", w tym teledysku nazywana była 'straszną dziewczyną'. Jej profil został również ukazany ma 16 lat (!) i biegle mówki po angielsku, koreańsku i japońsku.

W owym teledysku śpiewa piosenkę B.O.B'a "Strange Clouds" z swym unikalnym głosem. Jej umiejętności  i charyzma, przypominają trochę CL z 2NE1.

Już uwielbiam tą dziewczynę <3



źródło: http://www.kpopstarz.com/
tłumaczeni: Natsu~

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ;D
    Lubię tą dziewczynę nie jest za słodka ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wyjątkowa, bardzoo podoba mi się jej rap <3
      Teraz czekam, aż wraz ze swym zespołem wyda nową piosenkę ^^
      Podobno ona będzie liderką ;)

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawy zespół z tą dziewczyną, ale równie dobrze mogłaby być solistką ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 1 zdjeciu wyglada jak jedna dziewczyna u mnie na uczelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do CL to jej jeszcze daleko...
    Mimo wszystko ma bardzo oryginalny głos i przyciąga nim do siebie.
    Jestem ciekawa co wyniknie ze współpracy z nią.

    OdpowiedzUsuń