sobota, 1 września 2012

SHINee wydadzą nowy japoński singiel " Dazzling girl "


Nie wiem czy już widzieliście zapowiedź piosenki SHINee- Dazzling Girl.
Piosenka zdobi reklamę japońskiej biżuterii 
Naszych pięciu pięknych chłopców ( Onew, Minho, TaeMin, Key, JongHyun ) 10 paźniernika wydadzą nowy utwór. 
Wiadomość jest już dość długo w sieci, ale chciałam o tym napisać, bo bardzo na to czekam <3
Kolejnym utworem będzie " Run with Me "
Lee TaeMin
( mówiąc szczerze nie poznałam go na początku. Wyszedł bardzo seksownie ^^ )
Kim KiBum zwany Key
( bardziej podoba mi się z większą grzywką, ale i tak jest piękny <3 )
Kim JongHyun
( jak zawsze wyszedł bosko i sexi *-* )
Lee JinKi znany jako Onew
( Opiekuńczy Onew wyszedł tu jak nie on )
Choi Minho
( Nic dodać nic ująć ^^ )


Ja na początku nie poznałam naszych chłopców. Bardzo się zmienili. Porównać tu ich wygląd np. z piosenki Hello. Ale od początku będę z nimi i chyba nie jedyna ?

Taniec do Dazzling Girl 
choreografii  S ** t Kingz, a włosy, makijaż i stroje należą do PV, nakrycia ( marynarki ) wykonane przez  Keita MaruyamaTomizawa Noboru, i Watanabe Yuki.




3 komentarze:

  1. Nie wiedziałam :0
    Nutka fajna, a chłopcy no,no HOT ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam Taesia to myślałam, ze dednę *.* Jest tak cudowny !
    Co do Keyusia się zgadzam. Też wolę go z dłuższą grzywką ^^ Ale mój Keyuś jest zawsze cudowny ! ♥
    Zawiodłam się trochę Onew... Liczyłam na coś lepszego... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala, przystojniaczki, lubie Azjatow ;)

    OdpowiedzUsuń